Ljubav se briše

Bila je jedna ljetna noć
gubio se jedan dan,
jedna je suza počela da teče,
netko zauvijek ostaje sam.
S danom ostaje i osmijeh
posljednji, čuje se jecaj tih,
gube se koraci u tami
i usne šapuću jedan stih.
A u srcu ostaju boli,
na licu suza kao kap kiše,
to malo srce još uvijek voli,
a ljubav se ipak briše


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

08.10.2007. u 23:10 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ime:
× Josipa
Nadimci:
× Kleopatra
× mala
× maza
Rođena:
× 2.12.1990.
Horoskop:
× Strijelac
Živim:
× u Kutjevu
Ljubav:
× nesretno zaljubljena ili sretno slobodna
Škola:
× Ekonomska, ekonomist, 3. razred
Image Hosted by ImageShack.us
Volim:
× Alena cereknamcor
× Petru cerek
× svoje prijatelje
× sunce
× more
× anđele
× spavati
× narančastu boju
× narukvice
× svoju sobu
× gledat filmove
× dorinu s keksom
× parfeme
× sport
× rolanje
× smijeh
× Hajduk
× gledat filmove
× putovati
× školjke
× sladoled
× kad me se dira po trbuhu sretan
× spavati
× broj 13
× rukomet
× kajlat ljude
× petak
× fast food (njami)
× pahuljice
× nogomet
× crtiće
× čitati knjige
× spavati
Image Hosted by ImageShack.us
Ne volim:
× umišljene ljude
× kokos
× kavu
× kad me se dira po kosi burninmad
× dim
× laž laze
× rano ustajati
× kišu
× kad grmi i sijeva
× krv
× školu
× ledenu dorinu
× gužve
× tračeve
× povijest (hvala bogu više je nemam)
× kolače s orasima, pekmezom i sirom (fuuuj)
× čitati lektiru
× svoju razrednicu
× kad me netko probudi
× jutro
× ponedjeljak
× cigarete
Image Hosted by ImageShack.us
I još nešto o meni:
× obožavam rukomet, ali sam morala prestati trenirati zbog škole cry
× užasno sam tvrdogava i jako rijetko (čitaj: nikad) popuštam, tupim svoje čak i kad znam da nisam u pravu
× jako me lako naljutit, pa često povrijedim ljude koji mi nisu ništa napravili
× velika sam spavalica, meni se je rano ustati i u 11 sati, a kad idem ujutro u školu obavezno kasnim na bus
× rijetko se ispričavam, jer ljudi umjesto da prihvate ispriku, još te više optužuju
× užasno sam lijena zijev
× uvijek imam vremena, ja sve polako i onda nikad ništ ne stignem
× kada se zaljubim onda se zaljubim preko glave, a nakon prekida patim mjesecima



Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@