Images for your blog

Images for your blog



Myspace layouts

Myspace layouts

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Friendster images

Friendster images

image hosting file

image hosting file

Image hosting

Image hosting

Friendster

Friendster

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yEs oR nO

design by aNjIcA =)

Opis bloga

sve o meni..
mojoj patnji...i suzama..jer mislim da nisam dovoljno dobra

tko sam ja??

ja sam jedna cura duge smede kose,zelenih ociju...
koja je visoka oko 170cm..i ima 56 kila...
koja nekada place....nekada =svaki dan...
koja je uzasno tuzna..i koju nista neispunjava..
trazim ljubav..ali u mom krugu je nema...
i pravim se hladna dok se slamam iznutra...
jednostavno...trazim sebe u vrtlogu svega toga...

utorak, 17.04.2007.

dali da placem ili da se smijem??

sto je najbolje neznam ni sama...
opet se vracma u zivot ..malo,pomalo...mozda..
danas sam se posvadala sa starom...
nije me htjela pustit van jer sam odbijala hranu...hmmm...glupi razlog??
ali na kraju sam nest malo strpala u usta i otisla van..
isla sam sa frendicom kod doktora...i malo prouzujat po gradu..svratile smo u dm..kupila sam neki garnierovu kremu...cini mi se da je ok...ali vijdte cemorolleyes
i tako vratila se doma.....otisla malo na msn...i popricala sa ljudima o ovim sadasnjim vremenima..hahahahahah
i opet izasla van...
ali sad sa drugom best frendicom otisle se mi ljepo rolat....
hmm..kako me noge bole...
i srete smo hrpu ljudi..
umeduvremenu otise smo da ducana i razgledale sto su dobili novo...vidla sam jedne super traperice...makar ih moram ic probat pa cu vidjet dal da ih kupim..
jer sve cure imaju takve pa mi ih je glupo kupovat...ono sta da svi hodamo u istim trapkama ko u uniformi..hahahahhahahha
i tak onda smo se isle nac sa Andrijom...
joj poludile smo dok smo ga cekale...
i natrag doma..
i kad sam vidla da stara jede one mini hrenovke jebote dosla mi zelja da i ja jedem..to nemrete vjerovat...
i pojela sam ih par..jedno 4-5..i jednu stniticu kruha..
i sada imam uzasnu griznju savjesti..neznam zasto..ali jednostavno imam..
zelim bit mrsava..iako mi svi govore da jesam...zelim bit jos mrsavija...
da budem sebi ljepa...i mislim da znam uzrok svome ponasanju..da sam shvatila sto me to muci..i tko mi nabija komplekse..nije tu nikakva ljubav nego moj rodeni brat...koji je od mene stariji 10godina..i koji me konstantko vrjeda...nesmijem nista niti reci odma se on nadoveze sa svojim izjavama da sam glupa,da se pokopam,da sam tako glupa da nije vidiom tako curu...i lalallaallaa...a on je u svemu bolji od mene...
mama misli da je on pametniji....da je bolji..i osjecam da ga vise voli..
a nezelim plakati makar mi sada naviru suze na oci...nemogu se skoncentrirati..
a da im i kazem koji je problem...nebi opet razumjeli....opet bi bila glupa...i svi bi to rekli....i kad me udari njemu se sve oprosti i ubrzo zaboravi...
mrzim svoga brata...nezelim se mjenjati da bi njemu i njegovim kriterijima bila dobra...a nitko to nerazumije..sve sto ja kazem je pogresno...sve sto ucinim je pogresno..
nekada mi dode da nestanm..nezelim znat sto se dogada oko mene...
svi su toliko zaokupirani sa sobom da nevide mene...
iako ja vjerujem da mene vole...
nemam rjeci....trazim nekoga tko me razumije..ali nemoguce je to..
neda mi se nista...
lezim na krevetu i preslaba sam za to..
kamoli da nesto zapamtim..
nemogu skupiti hrabrosti da to napisem na svom blogu koji zna cjela moja skola..jer opet nitko nebi razumio...nemogu skupiti hrabrosti da to kazem nekome jer bi osjecala da nitko nerazumije..
zelim bit sama...!!!!!!



| kOmEnTaRi (6) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.