<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script><iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=8076742059755845825&blogName=PIECE+OF+HEAVEN&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLUE&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Flov-ebites.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Flov-ebites.blogspot.com%2Fsearch" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe" title="Blogger Navigation and Search"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Baby, don't say goodbye.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Metallica - Nothin...


*Ovo je samo jedan od onih blogova na kojim nađete svega i svačega [hehe]. Nije mi briga hoće se nekome svidjeti ili ne jer ga ja pišem za svoju dušu [xD.]. Enjoy!

Me. =)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Something About Me.

*Stela*
< Stelica,Plavuša,etc.
< Vtc.
< 05.08.'94.
< Nazori.
< sportski ples.
< glazba.
< fotografija.
< moda.
< lako zaljubljiva.
< te lako odljubljiva.
< slobodna.
< niska. [kmee].
< društvena.
< vesela.
< opičena.
< pristojna [valjd... =)].
< ljubazna [gledaj iznad!].
< shoppingoholičarka [kad imam para].
< nenanervirana [xD.].
< arogantna [pomalo].
< anticrkvenjak [na neki način,lol].
< pravedna [jako].

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Kontakt. =D

*Icq:
[445-281-247]
*MsN:
[stela5@live.com]
*Facebook:
[Stela B.]
*Trosjed:
[stela5]
*Mob:
[098-*9*-1*5*]
[099-*0*-8*2*]


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Volim/ne volim.

*MRZI nepravdu
*i mrzi nepristojnost
*ne voli baš životinje
*voli ritmičnu mjuzu
*ne voli školu
*obožava boje
*posebno kričave boje
*voli ljude oko sebe
*ne može mrziti,bar ne ljude
*ona samo žali takve ljude... [hahaha]
*ne voli depresivne osobe
*voli upoznavati nove osobe
*obožava život,tj.onak provode

*ne voli grah
*obožava shopping
*ne voli sela
*obožava velike gradove
*ne voli to što je niska
*voli se rolat' sa sestrom i Gaby
*mrzi fiziku,kemiju,matku
*itd.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


MOJA ABECEDA:

A-Amerika,želim ju posjetit jednog ljepog dana.
B-barbike,obožavala sam ih kao mala.
C-cappy,moj najdraži sok.
Č-čitanje,mrzim čitati [knjige].
Ć-ćup,ta mi je riječ ostala u pamćenju jer smo ju učili kad smo radili meko ć. Haha.
D-dijamant,"najbolji ženski prijatelj". xD.
E-emu,čudno ime životinje.
F-fizika,predmet koji ne mogu smislit'.
G-Goran,duuuga ljubav.
H-haljine,mrzim ih nositi,ali plesne obožavam.
I-Ivan,puno mi ih se sviđalo do sad.
J-jive,moj drugi naj ples.
K-kupovina,ajoj...
L-latin,draži mi je od standarda.
M-mama,osoba koju najviše volim.
N-neurednost,soba mi je uglavnom neuredna.
O-Oscar,zakon stvarčica.
P-ples. Pjevanje. Plesni partner-želim ga. Hehe.
R-razlog,za sve postoji neki razlog [stalno to govorim].
S-Stela,moje ime koje mi je baš lijepo
i samba moj naj ples.
Š-šišmiši,bojim ih se.
T-Titanic,ludila sam za tim filmom u ono vrijeme.
[4 puta gledala u kinu!].
U-Una,bile smo naj frendice. Jaako dugo.
V-vlak,obožavam se voziti njime.
Z-Zagreb,meni jedan od najdražih gradova.
Ž-život,eh znate već svi,duga priča...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


AND WARNING:
Nemojte mi blatit' blog. Ni mene. Mi smo emotivno povezani i to nas jako boli! [xD.]. Oke?! Nadam se da je. Tnx.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


*My BF's.

*Svea
*Gaby
*Stribor
*Iva
*Stipe
*Filip
*Dijana
*Ena
*Nina
*Una
*Alisa
*Loky
*Lukačić
*Ana
*Josipa
*Tomi
*etc. [ono gore su od dražih]


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Svi čekamo neke...
malo bolje dane.
Tamna je noć,
zora nikako da svane.


Image Hosted by ImageShack.us


Vrijeme je predugo za one koji čekaju,
a prekratko za one koji se vole.


Image Hosted by ImageShack.us


Love is a name,sex is a game.
Forget the name and play a game. =)


Image Hosted by ImageShack.us


Živi kao da ćeš umrijeti sutra.
Uči kao da ćeš živjeti vječno.


Image Hosted by ImageShack.us


Da je bar ljubav pisana olovkom
da se jednostavno obriše.
Duša tad' ne bi ostala prazna
nakon što zauvijek odeš.


Image Hosted by ImageShack.us


Ne odustaj od svojih napora
jer je jedan bio uzaludan.


Image Hosted by ImageShack.us


Tko nikada ne griješi
,nikada ništa ne postigne.

Image Hosted by ImageShack.us


Slab je onaj koji je izgubio vjeru u sebe.

Image Hosted by ImageShack.us


Nije dovoljno ljubav posaditi,treba je i zaljevati.


Image Hosted by ImageShack.us


There is always this one boy
and no matter what he does,
you just can't stop loving him.


Image Hosted by ImageShack.us

credits .
Designer/ %PURPUR.black-
Colour Code Icons
prilagodba: duckdz .


18.01.2009. { 03:10 }

Evo i mene. Dopisujem se s Tinom,razgovaramo o svemu i svačemu,pa smo jedno drugome slali neke štafete i riješavali,pa mu ja slala neke svoje stare štafete i čitali mi,ajmeee,tam neke gluposti pisala... sad on piše blog pa mislim zašt ne bi i ja,i tak i tak sam zakazala. A jbg,eto,neda mi se više. Praznici završili,opet došla mučionica iliti škola. Ma užas,sve dosadno,dizanje ujutro i slično i odgovaranja sad opet. Fak. Nisam niš pisala preko praznika,a dogodilo se dost toga. Upoznala nove ljude,stalno bila na klizanju,Novu proslavila kod Svee i Stribora,bilo je ludo i tak. Danas,tj. jučer pošto je sad pol 4h,hh,sam bila na Striborovom rođendanu. Bilo je dost dobro.... Naplesala se ko i uvijek,hehe,igrali na moj nagovor opet država,grad,selo,hahah. I tak. Dečki malo plakali,nek malo i popili,hh. A bit će dobro boys... uglavnom ja sam se zabavila. Doma došli oko 1h i tak. Došla na net dop se s Tinom ofc,hahah. Nemajući pojma da ću završiti i na blogu,ess. Sutra trening,imamo st. Privatni već u pol 13h,kmeee. neda mi se dizat. jao,moram promijenit dizajn. ovaj mi je savršen,al već polako dosadan. heheh. ništa sad odem,naći dizz i u krpe jer sam jaaako umorna :0 pozz.

Stela.