siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

a neznam...

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

myspace :)

Odlićan blog :)

Cool blog

Jaaaaa XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 25.01.2008.

Yo!

Danas je dan bil...MALO čudan....3 sata smo imali zamjene...ZAKAJ NAS NE PUŠTAJU????
to mi već pije živce...Btw. idem u opću gimnaziju XD
mmm da....al sve u svemu bilo je fora,zajebancija,nateravanje i NE rađenje trbušnjaka :D

Samo....žal mi je kaj se udaljujem s nekim ljudima....imam dost frendova al svako malo jedno prijateljstvo popusti... :(

a ni ljubav nije kak bi trebala bit XD
ma,bum vidli danas,rekel bum DANSKOJ da mi se sviđa pa kud pukne da pukne...briga me :P
eeeee,NAPOKON petak....fala Bogu,već mi je dost škole,profesora i nekih lica....bljak...
jeeee,idući me tjedan pita latinski zato kaj sam kad je zvonilo glasno rekel : TO!!!
AL SAM MULAC...MA,KAJ SAD,BAR ZNAM DA ME PITA :)

i tak...još MALO pa mi je ročkas :))))

idem uživat u danu.spat.il gledat tv. il cijeli dan viset na netu... :)))
ovo zadnje je najbolje XD

uživajteeeeeeeeee



| Reci nešto pametno… (2) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.