subota, 22.04.2006.

=(

=(

Uvik kad neko umre ja moran trpit. Niko nikad mene ne pita za moje osjećaje. Mater je uglavnon živćana i cilo vrime ćisti i tako misli da će joj bit bolje,misli da će ćišćenjem vratit vrime. Cilo vrime se na mene dere,kako ona ne može sve stić. Otac cilo vrime sumnja nešto u mene,ispituje me je li pušin,pijen,drogiran li se i to samo zato jer šutin. Govori kako mu je ža šta mi je rođak umra,ali opet ništa mene ne pita... niko nikad ne pita šta osjećan.
Evo meni je danas rođak umra. Inaće taj rođak živi u francuskoj u Parizu. Imao je tešku prometnu nesreću i šta je najgore on nije kriv....otac mu je brzo vozia i sudarili su se. Inaće moj tetak je u bolnici i teško je ozljeđen.(samo se nadan da on neće umrit). Taj rođak je meni uvik govoria da ću kad narasten bit najljepša na svitu i ovo lito san tribala ić kod njega u francusku,ali evo šta se dogodilo........umra je.......još uvik se super držin,malo zaplaćen ali ne stalno. Osjećan se nekako usamljeno,a pošto niko ne želi slušat moje jadanje to pišen na blog......jer možda će nekog ovo zanimat,pa će mi reć kako se snosit sa smrću jer ja više ne mogu! Evo pozdrav svima!

- 16:50 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja abeceda

A-avion(najdraže mi se u njemu vozit)
B-baće(najdraži kvart u Splitu,tamo ću se najvjerovatije preselit,ili na gripe)
C-cijena(mislin da je to svakom važno kad nešto kupuje)
Č-čokolada(ovo ne triban objašnjavat)
D-Dalmacijoooo moja ružo procvalaaa....Dalmaciooo sva od zlata i biseraaa....
E-ekipa(stvarno ih je puno)
F-fotografija (pa ko ne voli slikavat?)
G-glazba
H-horoskop
I-uvik postoji ILI
J-jana-prirodna izvorska voda
K-kolači....mmmmmmmm
L-lito;ljubav
M-mobitel
N-new...(obožavan koristit nešto novo)
O-oslonac(moja najbolja prijateljica mi je u zadnje vrime često oslonac za plakanje)
P-pivanje...obožavan pivat i kad mi je najteže ukljućin muziku i pivan tako glasno da sve negativne misli iz mene jednostavno izlete
R-rolanje (agressive in-line skateing)
S-sintisajzer(sviran ga u bendu)
T-tek...
U-ulov....prijateljice i ja se kladimo i brojimo ulov muških
V-votka
Z-zvijer (neki kažu da san taka)

marihuana world
MySpace Layouts

MySpace Layouts



rose to all of u........
MySpace Layouts

MySpace Layouts



and kiss to all of u
MySpace Layouts

MySpace Layouts



if u wana dance
MySpace Layouts

MySpace Layouts



nice....uuuu
MySpace Layouts

MySpace Layouts



money,maney,maney,must be funny in the richman world
MySpace Layouts

MySpace Layouts



dance everybody!!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



cute
MySpace Layouts

MySpace Layouts