svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtArI Da/Ne

Opis bloga

O frendovima....
O frendicama........
O mojem zivotu !!!!!!!!!!!
O meni!!!!!
O motorima..

Butterflies at crazyprofile.com


Linkovi

http://www.blog.hr
http://marihuanaboy.blog.hr
http://inkilich.blog.hr


Created by Crazyprofile.com

Frendovi

Ovako: Izdvojio bih nekoje frendove....
Frendovi inace: Jura, Blaf, MISKA , FI
A s razreda: Mustak, Mico, Ficko


I muzika(test bass)







Upload Video - Top 50 - Get Video Code

subota, 19.05.2007.

Ovo je u meni probudilo .....

Voze se dvoje mladih na motoru...
Djevojka:Nemoj tako brzo,smanji!!!..
Dečko:Ne,baš je ludo...
Djevojka:Nije mi ugodno,molim te!..
Dečko:Kaži da me voliš!..
Djevojka:Znaš da te volim!..
Dečko:Zagrli me...
(Djevojka ga zagrli...)
Dečko:Molim te uzmi moju kacigu s glave,meni je tijesna i stavi ju sebi na glavu!

Sljedeće jutro u novinama:
Par imao saobraćajnu nesreću, jer su kočnice popustile...
Jedna osoba je preživjela, a druga poginula...

ISTINA JE:
Da je dečko na pola puta ustanovio da su kočnice popustile,ali to nije želio reci svojoj djevojci...
Želio je posljednji put čuti njene riječi..VOLIM TE!..
Želio je posljednji put osjetiti njen...ZAGRLJAJ!..
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu, jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...


OVAKO
ja sam ljubitelj motora...
Imam 125 kubika motor i za sad sam zadovoljan....
Nadam se da se mi nece to dogoditi.....
Iako volim brzu voznju i adrenalin ...

- 07:25 - CoMeNtIrAj SaMo(1) - PrInTaJ - reFrEsh..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.