O, NE GOTOVO JE!!!!!!!!!!


Evo mene iz Praga i mogu vam reći da je to jedan od najljepših gradova europe, svi tamo doslovno žive od turizma. Oni koju vole umjetnost mogu vam reći da da Galerija za modernu umjetnost je OGROMNA mislim u njoj se sve nalazi orginali Rebranta ,Pikassa, Muche, Moneta.... a tek sami grad je...neopisiv pogotovo noću.. zaljubiš se u njega u potpunosti. A sad malo za one kojima umjetnost i nije draga: pivo je jeftino ali blago dok becherovka te ubijeparty, ljudi su svi turisti koji ti se svako malo upucavajunaughty a dućani su relativno jeftini. Ja bi još .. ne bi u školu!!!!! (p. s. izbjegavajte češka nacionalna jela....slatka su ko sam vrag)


09.09.2006. u 19:41 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


ovaj će blog.. bit moje utočište u teškim trenutcima.. moj lijek za duboke rane.. moj blog.. jedan i jedinstven..

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi


Image Hosted by ImageShack.us

Music Video Codes by VideoCure.com
Image Hosted by ImageShack.us
UKRATKO O MENI:
*moje ime nije važno,
to je samo još jedan
okov koji me drži na
zemlji,jedan od slovnih znakova
obilježavanja živih bića
*rođena sam 89´, ma da
ni to nije previše važno
* pišem priće, pjesme, profesija
mi je grafičko crtanje
*tipićna sam umjetnička duša-
- povezana s prirodom nježnog duha
kojeg sve može povrijediti, a rezultat
povreda su moje stvaralaštvo
*to je sve što trebate ukratko znati o meni
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

design by Spuky