Part three: The puppet

Protrnula sam. To nije bio snimljeni vrisak. Bio je pravi i dolazio je sa drugog kraja hodnika. Potrčala sam naprijed i slijedile su me Alexis, Karolina, Aubrei i Mary. Desetak centimetara ispred mene mač koji je bio u rukama jednog oklopa počeo se polako spuštati, time spuštajući i betonirani zid koji se stvorio niotkuda. Preletjela sam ispod zida, a tako i Alexis, i Karolina malo prije nego li se zid spustio. Mary i Aubrei su ostale na drugoj strani. Zid je bio zvučno izoliran, pa nije bilo smisla vikati.

********
********
********

- Uskoro će ju naći - mrmljala je gledajuću u savršeno mirnu zelenkastu vodu.
- Razdvojili smo ih, opet.
- Počinji pripremati drugi dio operacije.

********
********
********

- Odlično, genijalno... - mrmljala je Alexis.
- Moram vidjeti tko je to vrisnuo.
- Ja se ne mičem s mijesta. - zaključila je Karolina.
- Kako hoćeš, ja idem.
- I ja s tobom - pristala je Alexis, ona je previše znatiželjna da bio ostala.
Nastavila sam trčati i polako sam otvorila vrata na drugoj strani hodnika. Kada je Karolina vidjela da mislim ozbiljno, potrčala je za nama.
Našle smo se u sobi boje neba. Na strobu su bili crteži u obliku oblaka, a pod je bio tamnije boje i doimao se kao da predstavlja more.
- Predivno...- promrmljala sam.
Alexis je vrisnula i ubrzo sa njom i Karolina. Spustila sam poglad sa stropa. U sredini sobe bio je blještavo bijeli stol i oko njega nekih dvadesetak stolica sa svake strane. Na samom čelu stola vidjela sam spodobu koja se doimala kao da drijema. Kada su prestale vrištati, polako sam počela prilaziti spodobi. Učinilo mi se kao da nosi Summerinu odjeću.
- Jesi li luda?
- Bit ću luda od znatiželje ako ne provjerim tko je to!
Bolje rečeno što je to. Nastavila sam se šuljati do spodobe i svakim korakom sam bila sve više sigurnija da je to Summer. Zadnjih nekoliko metara trčala sam do nje. Bila je to Summer. Provjerila sam puls na vratu, ali nisam mogla naći bilo. Čudno je bilo što sam uspijela napipati vijak. Dok sam se čudila nehotice sam gurnula Summer, ili što god to bilo, tako da je pala sa stolca. Vrisnula sam jer je "Summer" ispala perika i tako otkrila sjajnu glavu. Razdvojila sam joj kapke i tako otkrila prazne staklenaste oči.
- S-summer j-je LUTKA! - zamucala sam.

to be continued...


    07.09.2007., 14:20 || Komentari (14) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>