Image and video hosting by TinyPic

IME: Nikolina
PREZIME: Mauhar
NADIMAK: Nikky
FACEBOOK: Nikky B. Adams
BEARSHARE: Lady-NikkYeah96
NETLOG: nikkyAdams
MAIL: shinegirl1996@hotmail.com
DATUM ROĐENJA: 21.11.1996 XD
GRAD: Delnice ( su zakon =P )
LOVE STATUS: slobodna ( free like a birddd)
NAJGRUPA: Green Day, Paramore, Gunsi,Simple Plan, Queen Metallica, Iron Maiden, Evanscence...=)
NAJ PJEVAČ: Bryan Adams
NAJ PJEVAČICA: baš i nemam.
NAJ SERIJA: Tajna čokolade
NAJ FILMIČ: Harry Potter ( svi dijelovi, ofc. ), Pirati s Kariba, Stand By Me, Goonies, Buntovnica U Internatu
NAJ KNJIGA: H. Potter i princ mješane krvi, H. Potter i darovi smrti

Image and video hosting by TinyPic
- kompsretan
- frendovekiss
- karate njami
- slatkiše i chocolate
- sladoled fino ( od vanilije i kokosa)
- šumu dead
- glazbu.. ====> uglavnom sve što vole mladi..( dobro ne baš sve ) thumbup

Image and video hosting by TinyPic
- svađanje
- tračeve
- hodanje preko moba i interneta
- zimu
- kelj
- tamnu čokoladu namcor
- pedofile
- pedere i lezbijke
- zmije
- puževe
- morske trave i alge


Free Music

Free Music



Free Music



  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: On/Off

Design :MaWe sPaLjeNNe

Image and video hosting by TinyPic

^^Bon Jovi rocks^
X..Monica Creations ..X
mala_sOnja.
lil kiD ThaT lOves rOck!
xXprinCessinxX
*TeEny''fly
Mala (ne) savršena
Moj ludi svijet*
My fuckin world =)
Miss Smile :)
*MUSIC*IN*MY*LIFE*
vedranin i moj blog

Image and video hosting by TinyPic
- kad si već na blogu pročitaj post i komentiraj ako već nisi
- ako ti se ne sviđa imaš jedan maleni iksić u kutu =)
- nema svađanja
- poštuj tuđe ukuse i mišljenja
- ne kopiraj moje ideje
- ako imaš facebook ostavi ga u komentarima
- probaj uživat u blogu i glazbi
- ako te šta zanima ili trebaš pomoć oko bloga pitaj


<========= =========>
<========= =========>


Ona ga upita:'Da li mislis da sam liepa?'On odgovori:'Ne!' Ona ga opet upita:'Da li sam ja u tvom srcu?'On odgovori:'Ne!'Na kraju ga upita:'Da te napustim da li bi plakao za mnom?'On odgovori:'Ne!' Okrenula se veoma tuzna i odlucila da ode od njega. On je na to zagrli i rece joj:'Ja nisam zaljubljen u tebe - JA TE VOLIM!!!! Ja mislim da nisi liepa - JA MISLIM DA SI PREKRASNA!!! Ti nisi u mom srcu-TI SI MOJE SRCE!!!Ja ne bih plakao kad bi ne ostavila - UMRO BIH!!!' Znali su se 6 mjeseci, pre nego sto su prohodali, posvadjali su se, ali su se i pre te svadje zblizili jos vise. Jednog dana mu je rekla da je bolesna, da ima bolest srca. U trenutku ju je zagrlio i poceo plakati. Ubrzo kada je trebala ici na operaciju, kada je trebala uci u avion, nije se ni pozdavio s njom.Kada je dosla oporavljena sa operacije nije ga videla. Pitala je mamu gdje je. A ona odgovorila:'ZAR NE ZNAs KO TI JE DAO SRCE!?!


colourful love Pictures, Images and Photos
Colourful Pictures, Images and Photos

NEMOJTE OVO KLIKNUTI!

petak, 24.07.2009.

NoOvOo..=)

Jeeej..pišem brzo post jer idem u Crni Lug.=)..s biciklom..jeeejejejej..valjdasretan..hvala vam na puno komentara..i hvala svima koji su me stavili u linkove..puno hvala i Miss Smile :).=)..jeej..heppi.sam.dns..sparno je ovdje u DE..oko 30 stupnjeva..saznala sam da na vučniku..to vam je ulica sretan..u DE..ima puuno poskoka i riđovki, kao i na potoku..di sam vidla poskoka i odlomio se vrisak.sličan kao kad vidim puža..blabla.malo sam uređivala blog i ŽELIM ZNAT kako vam se sviđa..jedva čekam 10.8. jer idem na more u već poznato mjesto za delničane.: biograd na moru.sljedeći tjedan idem na par dana u Lokve..i tak.smijeh..obožavam dvije pjesme od green daya..cijele ih dane pjevam: boulivard of broken dreams i 21 guns..=) sad idem jer več kasnim.čaoo..peace svima vama.



| KoMeNTaRi! (99) | PriNTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.