travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2012 (1)
Lipanj 2011 (2)
Travanj 2011 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje ču katkad vrlo ne pismeno pisati neke događaje i osobe. I tak...
Da, inače ja sam eto to što jesam ljudov!

Linkovi

O meni

Šašava sam nut Ne volim baš o sebi pričat. Nezz... Pa recimo da volim jest njami slatko uglavnom i pit party mlijeko s kakaom ili medom. U skoli sam ovak ok, neznam... nemam baš puno prijatelja, al ove koje imam, sm zadovoljna s njima, e, da i predsjednica sam svog razreda belj što odma ne znači i da sam štreber jer bi to neki mogli pomisliti. Inače tak sam dost na kompu i ne visim baš previše na igricama namcor neg onak, otkrivam neke programe i to... cool

naj...

KNJIGA
markus zusak: kradljivica knjiga

FILM
Avatar

HOBI
karate

INTERES
umjetnost (likovna) i znanost (bio=)

PRIJATELJ
moj mali domestos

ZANIMANJE
ono koje voliš

četvrtak, 21.04.2011.

It's hot

Ne mogu vjerovat, vani je za umrijet vruće u hladu je oko jedan bilo 22,5°C, a na suncu 31!
E, da i nisam se baš naspavala jer mi je zvonila budilica rano u jutro koju nisam isključila headbang
Čak sam i išla trčat na hipodrom jer sam jako blizu, išla sam sa sestrom(17) dead

E, za vikend (sub popodne, ned, pon prije podne) nisam tu u Daruvaru, putujem u Karlovac tj. na Jaškovo, tam neko selo kao pokraj Karlovca, tak da se neću moć javljat. Idem iznenadit baku i dedu sa sestrom i bratom i tatom za Uskrs, sami su pa ono, al nemojte im reć zaliven. Inače tam mi je i... sva rodbina s tatine strane, skoro, mislim u okolici Karlovca i u Karlovcu : teta, bratići (2X), tetak... ? Al inače oni imaju na Jaškovu tu kao vikendivu iniče svi navedeni žive baš u gradu... Al su za Uskrs otišli u Švicarsku kumovima nekim. Pa su baka i deda sami i onda ih idemo razveselit, al jedino mi je bed što će mi mama sad ostat sam adoma, al kaže da je to ok... a nezz baš.. namcor

wave



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.