travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2012 (1)
Lipanj 2011 (2)
Travanj 2011 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje ču katkad vrlo ne pismeno pisati neke događaje i osobe. I tak...
Da, inače ja sam eto to što jesam ljudov!

Linkovi

O meni

Šašava sam nut Ne volim baš o sebi pričat. Nezz... Pa recimo da volim jest njami slatko uglavnom i pit party mlijeko s kakaom ili medom. U skoli sam ovak ok, neznam... nemam baš puno prijatelja, al ove koje imam, sm zadovoljna s njima, e, da i predsjednica sam svog razreda belj što odma ne znači i da sam štreber jer bi to neki mogli pomisliti. Inače tak sam dost na kompu i ne visim baš previše na igricama namcor neg onak, otkrivam neke programe i to... cool

naj...

KNJIGA
markus zusak: kradljivica knjiga

FILM
Avatar

HOBI
karate

INTERES
umjetnost (likovna) i znanost (bio=)

PRIJATELJ
moj mali domestos

ZANIMANJE
ono koje voliš

srijeda, 20.04.2011.

Trening

Treniram Karate naughty i danas je bio stvarno naporan trening, umrla sam. Prvo smo se nešt zagrijavali pa rastezali pa umjesto kata ili borba ko inače radili smo vježbe za kondiciju tak da radiš jedno 35 sec. p adrugo i tak 4, a svaki put te užasno boli mišić koji u toj vježbi forsiraš tuzan ! Da i ovaj aj sam sad crveni pojas polagala sam za njega u 12 mjesecu, al nisam trebala jer sam za Božić odležala tjedan dana sa temperaturom 38/39°C bilo mi je baš super no ! Al dobro, sve je to za ljude, i da pojasevi idu ovak: bijeli si odma, pa žuti, pa narančasti, crveni, zeleni, plavi, ljubičasti, smeđi, smeđecrno i crni, i onda ideš kad si crni pojas po danima, al to nsu ovakvi dani neg nešt još teže od novog pojasa, naš trener koji je naj je 4. dan eek. Ja bi xD

I da sanas napokon počinju smijeh PRAZNICI smijeh !!!!!!!!!!!!!!!!! ...
Ajde napokon, već je i vrijeme, ccc namcor. Al nek samo da jesu, sutra se možda ne javim ako prespavam cijeli dan! Ma neću, moram lektiru čitata tuzan

Adio



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.