travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2012 (1)
Lipanj 2011 (2)
Travanj 2011 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje ču katkad vrlo ne pismeno pisati neke događaje i osobe. I tak...
Da, inače ja sam eto to što jesam ljudov!

Linkovi

O meni

Šašava sam nut Ne volim baš o sebi pričat. Nezz... Pa recimo da volim jest njami slatko uglavnom i pit party mlijeko s kakaom ili medom. U skoli sam ovak ok, neznam... nemam baš puno prijatelja, al ove koje imam, sm zadovoljna s njima, e, da i predsjednica sam svog razreda belj što odma ne znači i da sam štreber jer bi to neki mogli pomisliti. Inače tak sam dost na kompu i ne visim baš previše na igricama namcor neg onak, otkrivam neke programe i to... cool

naj...

KNJIGA
markus zusak: kradljivica knjiga

FILM
Avatar

HOBI
karate

INTERES
umjetnost (likovna) i znanost (bio=)

PRIJATELJ
moj mali domestos

ZANIMANJE
ono koje voliš

utorak, 19.04.2011.

Za početak

Evo, imala sam ja već iskustva s blogom, al mi nešt kao nije išlo, a i nije bio nešt, pa se nadam da će ovaj bit posječeniji i komentiraniji, a da bi to bio moram ga ja zanimljivo pisat. zijev
Evo, nadam se da vam je već zanimljivo zubo



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.