<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Design:x[*Sk8er G!rL*]x
    Bascode:BlogSkins

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga

    It's my life...my life is a big world...I'm Aqua!!


    Linkovi

    Aqua Gemma
    Image and video hosting by TinyPic
    "It doesn't matter that I am different!"

    Chaterine May Ryker
    Image and video hosting by TinyPic
    "Perfect"

    Chelsea Madison Gray
    Image and video hosting by TinyPic
    "Trying to move on"


    "We are best friends forever!!

    Luna Loura Johanson
    Image and video hosting by TinyPic
    "Life is there to be spent on crazy things"

    Axel Morrison
    Image and video hosting by TinyPic
    "Not weird"

    Terry O. Wiliams
    Image and video hosting by TinyPic
    "I am not popular but everyone loves me and I just love her!"

    David Andrew Lowenc
    Image and video hosting by TinyPic
    "Gentle plant from another planet"






    srijeda, 11.03.2009.
    Well I won't be the one to disappoint you, anymore and I know I said all this so that you heard it all before the trick is getting you to think that all this is your idea and that it is everything you've ever wanted out of here

    Uhvatio me jednom rukom oko struka a drugom za ruku privuko me k sebi i nježno poljubio! Ostala sam bez daha, njegove usno imale su okus vanilije. Rukama sam mu prolazila kroz kosu dok me on nježno držao u narucju. Stali smo da dođemo do daha, a onda je iz mojih usana izašao glas:“Ti koristiš labelo?“, malo me cudno pogledo pa je rekao:“Da, jel ti smeta???“ malo sam se zacudila ali sam okrenila temu jer bolje je da ne doznam jos takvih cudnih stvari koje stvarno i ne zelim znat!“Znaš Aqua ti si mi jako draga i otkad..otkad sam se doselio tu nisam upoznao...znas..?“
    -“Ne neznam!” pogledao me a zatim spustio glavu i promrmljo si nešto u bradu.“Aqua nije mi lako reci ti tako sta ali mislim da ces shvatit! Mozda ces shvatit a mozda ne..“ stavila sam mu prst na usta i rekla :“Axele znaj što god da reko sad...shvatit cu..“
    “Aqua ja nikad nisam tako što osjeco prema curi a posebno prema curi poput tebe ti si...neznam kako da se izrazim..nisam inace naj pozeljniji ni naj popularniji uvijek se drzim po strani i stidljiv sam i mislim da si sve to shvatila i zato mi njie jasno zasto si izasla sa mnom!“
    -“JooooJ..ne pričaj gluposti Axel molim te! Cim si doso znala sam da cu imat problema s tobom!“
    -“Aqua, neznam te naj bolje ali mislim ako budemo u vezi da cu te bolje upoznat! Htio bih da ja i ti hodamo znas ono cura i dečko??“ Na mom licu ste mogli ocitat samo smiješak!“Axele ti oces da budemo??stvarno???“-“DAAA!!!“ istog trenutka sam ga uhvatila za kosu i povukla prema sebi ljubili smo se dobrih pola sata sa par stanki da dođemo oboje do daha! Rastanak je bio malo teži stajali smo pola sata pred mojom kućom i cmakali se..nisam htjela da ode a nisam htjela ni da ja odem u kuću! Zaurlala sam cim sam ušla u kuću “Mama doma sam!“
    “Sis došla si!! Kak je bilo?? Bez brige necu rec staroj znam da je posizila kad sam joj ja rekla da sam prvi put isla sa Mrkyjem van!“ inace nisam spomenila da imam sestru zove se Zema! Starija je od mene 6 godina i ja kažem da je lijepa! Ima dugu crnu kosu koja je uvijek u repu i zelene okice! Dobila je ime po zemlji! Da moje prezime je Gemma zar to nije dovoljno zemlje?? Ali moja majka misli da je Zema lijepo ime! To je na Latviskom jeziku! Pitaj Boga šta je tu ženu spopalo kad nam je davala imena!!! Naravno javila sam sve u detalje Chelsi i Caterin!! Obje su vristale od srece! =)



    | Komentari 5|