Design: L.designs.^
On/Off

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (5)
Veljača 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

jao, opis bloga?!!!! Ma dajte. Ljepi je, lud je, zelen, nadam se. I tak.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

Naj naj blogovi na cilome svitu:
Niki
sasawa gadura
rawr


O meni:

IME: Dolores
NADIMAK: Doly, Dolls
ŽIVIM U: Splitu
DATUM I GODINA ROĐENJA: 14.1.1991.
LJUBAV: U sretnoj sam vezi. Sa svojim dragim Ivanom
HOBI: Skejtanje, surfanje internetom, šetnja Rexa, rolanje, čitanje...
KUĆNI LJUBIMCI: ribice Zara i Dorica, mačka Mimi, pas Rex
NAJBOLJA PRIJATELJICA: Niki, naravno, bff.
NAJDRAŽA BOJA: Zelena, siva, crna, roza...

SAD JOŠ MALO O MENI I MOM ŽIVOTU:

Zovem se Dolores. Imam 18 godina. Živim u Splitu. Imam stan u kojem živim sa najboljom prijateljicom Niki, mojim i njezinim dečkom. Sa dečkom sam dvije godine. Upoznali smo se na partyu. Skupa smo dvije godine. Moja najnajfrendica Niki preko mene i Ivana je upoznala svoju ljubav Domagoja. Oni su skupa skoro dvije godine. Volim skejtanje. To me veseli. Sviram električnu gitaru u bendu i pjevam. Bend činimo Niki i ja koje sviramo električnu gitaru i pjevao, Domagoj koi svira bas gitaru, Ivan koji svira bubnjeve i Mirta koja svira klavijature. Ide nam dobro. Bend ne postoji dugo. Još nema ni ime. Postoj kojih 10 dana. tako. To je otprilike to.





PRAVILA:

1. Obavezno čitajte postove.

U suprotnom ne odgovaram na komentare. osim ako ste mi već jednom komentirali post.

2. Na ovom blogu nikog, ama baš nikog nemate pravo vrijeđat

Mislim da je to pravilo jasno

3. Čiajte pravila

Ovo je jasno

4. Pročitaj pravila dvaput

Eh, dvaput

5. Nitko te e sili da dolaziš na moj blg, ako ga ne voliš ne idi na njega

Jasno?

6. U slučaju pasnosti pritisnite X

He, he...

7. Poštuj pravila

POŠTUJ IH!!!!



Slike


guitar1 Pictures, Images and Photos
=] Pictures, Images and Photos




Prvi post...

Moj prvi post na ovom blogu. Odlučila sam napraviti blog. Onako bez veze samo da malo pišem. Dakle danas će biti dvije godine da smo ja i Ivan prohodali. Ponosim se time. Ja ću pripremiti večeru, pa će zajedno i prespavat kod mene. Jedva čekam!!!!!! Sjedim u kuhinji, za šankom i pišem, pišem. Prije pola sata sam napravila sve, točnije prije pola sata sam završila sa svim. Osim sa kuhanjem. To ću počet kasnije. Očistila sam stan, otišla kupiti sve što mi treba za večeras... I odlučila napravit blog. Sve ga moje prijateljice imaju, a ja ne, pa evo cure imam ga. Bog blagoslovio ovu moju kuhinju. Ako vec niste primjetili ja živim sama u stanu. Ne potpuno sama, imamo mačkicu. Zove se Mimi. Nije potpuno mala, onako, ni mala ni velika. I da naravno moja prijateljica Niki. To je zajednički stan. Ona živi sa mnom, ili ja s njom, nisam sigurna. Živimo skupa. maca je zajednička. Imamo i ribice. Zovu se Zara i Dorica, I naravno naš mali zlatni retriver Rex. On je naš povod da izađemo van kad se ukopamo u fotelje i gledamo telku ili nešto takvo. Onda se moramo pokrenut. Još je beba. Ponekad ga damo mojim ili njezinim roditeljima da ga pričuvaju. To je obično kad nas nema. Kad smo vani u parku sa prijateljima ili tako nešto. mislim da ću otići van s Rexom. Ili se idem skejtat. ma idem krug oko parka, malo do kaića.Niki je sigurno tamo. Ispija kavicu sa svojim dragim Domagojem. Ništa Rex je već postao nervozan i naporan. Moram još nahranit Zaru i Doricu, Mimi dat vode i malo hrane za svaki slučaj. A onda sam sva Rexova. Ivan zove!!!! Idem ja!!!

Ćaoss!!


|27.02.2009., 12:33 | |1| Komentari| Print| #






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.