lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga

na owom blogu bit ce swacegaa

Linkovi

AnDrEa

iwona i andrea

girlsice

~sLiKiCe I dRuGo~

sLiKiCe

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Custom Glitter Text



Custom Glitter Text



MjUzA


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com



A nEkE LuDoRiJE


Myspace Message Generators

~NeShTo O mEnI~

ewo ljudi da i wi znate
Image Hosted by ImageShack.us



wolim: -frendowe i frendice
-swoju ljubaw
-internet
-mace i pse
-i josh PUNNOO toggaa


ne wolim: -umishljene
- klaune
-skakawce
-lazanje


muzika:swe osim cajki

sportowi:rukomet,pliwanje,taekwondo

bawim se:rukometom =))

opsesija:internet-facebook,msn,blog

ponedjeljak, 22.06.2009.

~the new post~

..ewo opet vam se ja jawljam
meni je jos iwijek dosadno,tako da malo uređujem blogich...<3
ako ko zna:neki dobar blog sa dizzewima,banerrima,awatarima
i drugima forra stwarima...
btw. ajte people,mallo mi komajte blog i to..da wam mogu wratiti komache...
ajte ljudi..molim wasss....
kisss



| Give me smile (11) | =) | (= |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.