<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

ponedjeljak, 10.05.2010.

Helou!Ovo je nova sezona mog bloga!
Malo sam ga izmenila.Ovde cu od sada,pisati neke moje anime i manga gluposti :P
I pisacu ponesto iz mog ziwota x)

NEW SEASON!

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic