<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

nedjelja, 21.03.2010.

=]

haj..<3333.......za 4 dana mi je b-day...wii..jedwa cekam..^^..swe swe swe sam pripremila za party..^^,...i tak..dobila sam swoju nowu sobu...^^...sada sam u potrazi za Avril Lavigne posterima..imam ih samo 3..:(((((
...al pronacicu ih waljda nekako..x.D...ahh,u skoli sam popustila..zat moram se potruditi obecati ovog meseca da cu bolje uciti....xD...^^...Amm...torta za moj b-day bicu u obliku elektricne rOk gitaree...yeah..^^..a pored gitare ce stojati NEKo ludacko emo rock srcee...^^..i tak..zowem dosta njih na party..ice punoo balona..muzikeeee...itak to..=]...bice swe brate extra..^^...amm...na blog sam stavila nov dizz[wtf,samo menjam dizzeve..pa prelepi su..pa se nemogu odluciti za samo jedan],zelim da se zahvalim SK8 Designs ^^ Na tak dobrim dizzevima sto radi..^^..i et...ovaj dizz cu verovatno drzati do kraja owog mesea,ako neposhizim i nestawim neki extra cool nowi opet by:SK8 Designs ^^
i tak...dodala sam neke nowe glupost na blog..pa do sledeceg beskorisnog postanja bay bay...^.^

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic