<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

nedjelja, 14.03.2010.

=)

Image and video hosting by TinyPicHaj...nisam bas dug0 pisala...razlog je skola..-.-...Ovak...pomirila sam se sa mojom BFF,bile smo poswadjane 2 meseca..-.-..sada smo o5 BFF..juce sm0 se vozile rolerima..^^..i tak...staln0 visim na fejsu..krajnja zavisnost..Image and video hosting by TinyPic
I tak..Uskoro je moj rodjendan...za 10 dana...O.O..jooj jedva cekam..to ce biti moj party veka..xD..imam light show[waljda se tak pise],i bice wohoo extra..zvacu skoro ceo m0j razred...xD.ma ludnica...Image and video hosting by TinyPic
jedva cekam..bice extra muzika..Uglavnom strani rep i pop..dodacu u muziku za moj party i neki ,,domaci'' rep..
na moj rodjendan dolazi i moja Simpa..<3333...bice extra..samo mi je probem koju tortu d aimam za rodjendan..widecu neku sa Hello Kitty,neku tako otkacenu,crazy,Em0R0ck..<33
i tak...spremila sam i shta da obucem za moj party...wii..bice extra..jedva cekam..<333..
pa do sledeceg LudoG rEtArdIRaOg I vAn TeMe POstAnja Bye bye...<3333

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic