<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

nedjelja, 28.02.2010.

eee..xD

Image and video hosting by TinyPicHai..:))))...Blog ima nov dizz,naravno by:SK8 Designs ^^Ovo je pre extra dizz..bas je ukrasio moj blog..^^...
konacno sam ozdravila i u ponedeljak idem u skolu..wiii..i tak..danas i sutra ceo dan moram uciti >.<.
tak da sutra necu dolaziti na net -.-......Image and video hosting by TinyPic...i tak..swaki dan,ceo dan wisim na fejsu O.O....ko neki ludak xD..i ett..
i smaram se..ovo je uzasno kratak post..al morala sam bar nest napisati..!!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic