<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

ponedjeljak, 08.02.2010.

Why do you copy my style?Too poor...To get your own??

Hi...ew mene...xD..otvorila sam svoj Osobni Blog:http://mmdesign.blog.hr/
^^ lepo radim dizajeve pa mozete uzeti neki...^^
Nisam dug0 pisala jer sam bila zauzeta skolom..-.-
U skoli je nikad bolje...Danas sam dobila 5 iz istorije..i tak..^^
ja i moe BFF,isle smo do jedn0g Shooping Centra u Beogradu...
Bil0 nam je extra...sve radnje smo obisle...onda smo svratili u Mc Donald i jele sm0...xD
bas nam je bilo supach...kupile smo svasta.....trebale bi danas da napravimo pidzama party...pa da isprobavamo raznu odecu..iii tak..da se slikamo..i et...^^
Ahh,danas sam se u skoli jak0 iznervirala....-.-
U skoli sam onak ,,popularna''
Juce sam se obukla bas onak supp,u stillu EmoRock..
stavila sam neke lude rukavice koje su ogrome preko cele moe ruke...i onak malo sa ih iscepala,da budu stylish..xD
Kad sam danas dosla u skolu,dosta njih je isto tako uradilo znaci kopiralo....
Ja to nerazumem..-.-...kreteni...-.-
i tak...ppa do sledeceg postanja bye bye...
wavefino
Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic