<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

nedjelja, 31.01.2010.

haj....^.^

Hai...owak..imam swakakwih nowosti..u petak nasa skola je sve koji idu na hor castila kolacima...^.^...znaci bilo je extra..nakon toga ja i moe 2 BFF smo usle u nash autobus da odemo kuci,a nismo procitale da taj autobus ide za aerodrom...xaxaxa....i tak...onda smo otisli do aerodroma..pa smo se peske vratili nazad...hahaha...wiiii...smejale smo se i slikale i tako....extra breeee...i tak...^.^...sutra odgovaram istoriju..-.-''..ko zna sta cu dobiti iz itorije...axxxxx....T_T...i et...ANIME..??..pa ja sam skroz zabarovila i na anime crtice i na mange...O.o...sigurno sam prolupala....xD...procitacu neku...da se malo osvezim..haha....xD....pa do sledeceg beskorisnog postanja bye bye...beljwavecerek
Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic