<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

utorak, 26.01.2010.

olaaaaaaaaa............ay ay ay

hi...ew mene....i tak...pocelo nowo polugodiste...wii....zelim poceti swe ispocetka...nowo swe..! ^.^...otvaram svoj dizz blog..^.^..wolim se bawiti dizajewima...!...i tak....dac adresu...^.^..zelim poswetiti i wreme i za ucenje i za moi komp...tak da cu nac wreme za sweee!..i et...nestawljam bas cesto slike od aje...neznam sto...al sada mi se postawljaju malo drukcije slike,koje nisu only Aya Aya....xD....pa do sledeceg postanja...bye

E BAS NECU DA STAVIM
SLIKU...!..xD

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic