<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

četvrtak, 21.01.2010.

hai....xD

ew jos jedan moj dosadan post./...owak...u skoli je bilo u mom razredu samo 19 nas...zbog slave...O.o pola razreda slavi tu slavu...wiii..^.^..nismo nist radili jer je kraj godine..u sledecem polugodistu moram se ozb uozbiljiti...:P....i tak..cotam nowu mangu Negima..bas je cool...planiram procitati sve delove...instalirala sam nov photoshop sa image ready-em...woho...xD...skinula sam nowe pesme od Aye sa YouTube-a..wiiii...i tak..pa do sledeceg postanja bye bye...p.s.widish da ti pishem swaki dan..trudim se...bye bye ^.^finocerekwave
Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic