<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

ponedjeljak, 11.01.2010.

hai hai...

Shta Ima..ey ey...xD...kod mene swasta...owak..u skoli je bilo extra...prawila sam neke tam ljubomornima ^.^..o5 se druzim sa moim frends...pa one su bar extra..na razliku od owe FUFE...i tak..owa krawa je swima dawala ruzna imena..grrr...al widece...^.^..malo je isfolirana,ja sam mnogo wishe..^^...i tak..imam puno da ucim...T-T..to nie fer...axx fizika..foooj...neam je pojma...sam mi bog moze pomoci....T-T..fizika mi uopste neIde....T-T
I TAK.....-.-...Pocecu da citam nowu mangu negima...nadam se da je izasao nowi broj mange Peach Girl..wii...i tak...Idem na ucenje...pa do sledeceg postanja...bye bye bye....

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic