<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

subota, 09.01.2010.

eee.......brtee....

HeY hEy...I change my mind...waljda se tak pishe..xD...Owak..Poswadjala sam se sa Iwancurom...eii...ona mi rekla da sam fufa..heii omg...ja sam njoj isto wratila..to mi pisala na fejsu..ijuu boze...al hepi sam ja zat sto se nedruzim wise sa fuficama axaxa..sada imam normlane frendowe....necu wishe biti mala najiwna glupacica...hey..Od danas se menjam...Upoznajte nowu LooDu SaNy...axaxaxaxa...xD...i tak...u skolu krecemo o5 11./....axx nee..pa to je dan zalosti..foooj....o5 one kisele face..fooj...Prochitala sam prvi broj Peach Girl Mange...jooj tak je kawaii..wiii...planiram kupiti sweee mangeee...O.O..ja sam looda za japanom..gledala sam deaath note i zwanicno postajem Death Note Maniak...xaxaxa..i tak...Citam Ayin Dnewnik...Imala je koncerte...i wodela sam njenog psa...tako je swadak i okat...wii.....swatkish mawi...i tak...da malo sam oswezila blog nowim dizom...onaj me sm0rio..al msm da cu ga wratiti nekako se uklapa...extra je..xexexe..luda sam...i tak...pishem ti swaki dan...belive me...Znash da sam rekla da se menjam....wii...xD...i tak..pa to je to..do sledeceg postanja bye bye...moram zabeleziti moju omiljenu recenicu za kraj :finowave

Ti kazes da si popularna
ja sam brate poznata
ti si tako socijalna
a ja furam tozla
Od sebe pravish boga,
a ja sam o tebi chula mnogo toga...
Malo si isfolirana
ja sam mnogo wishe...
kad uzimash me usta
-BRATE SAMO TISHE-

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic