<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

ponedjeljak, 28.12.2009.

Speed Star like Aya...

Dobar naslow ha?..xD...pa owak...bilizi se nowa godina..nemogu je docekati...yeaaa...xD...bacanje petardi itd...woohoo...xD...isla sam danas u japansko-kineski shooping centar u beogradu...kupila sam prediwne stwari..i izgledam isto ko aya...kupila sam siwu trenerku sa helo kitty...i pufnicu rozu ko ayha..upravo slusam pesmicu od aye Set me free i Speed Star...Sutra idem sa frendicama na pliwanje..to je unutrasnji bazen..idemo se malo da se zezamo i provodimo..woho...ponela sam moju siwu nowu trenerku i pufnicu da bi izgledala ko Aya...hehe...stvarno sam luda za Ayom..al šta ću...xD...kada smo potpuno slične...i tak...Idem se spremati za sutrašnji bazen i zezanciju..xD...do sledećeg postanja...bye!^.^ finocerek
Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic