<body>

you told me you loved me
why did you leave me, all alone
now you tell me you need me
im already gone.

nedjelja, 15.11.2009.

Ew em opet ja....

Ew me nisam pisala dugo....Jedini razlog za to je ta SKOLA.....Uvjek pozelim da dodjem na moj komp i da crtkam prawim grafiku gledam anime crt itd....Ali skola neda...Kada bolje razmislim skola mi je potrebna u ziwotu....xD...znam da was smaram o owoj mojoj dosadnoj prici......Pa owak odlegledala sam ceo anime crt. Clannad....Sada citam Mangu.....I tak....Kada imam slobodno wreme ja tada crtkam i prawim neku grafiku na kompu...Shta cu xD.......i tak....Ew neke slikice....:Aya Hirano Pictures, Images and Photos
et neka slikica od aye...za nekoliko dana izdaje swoj cd...jedwa cekam
waljda wam je bilo zanimljiwo....do sledeceg posta byee....
cerekwavesretan

<< Arhiva >>


you are my past ; now, im my everything

profile

Credits.^^

Layout: CandyDesign
Bascode: BlogSkins

^.^ StYle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 meni...^^

Image and video hosting by TinyPic
Web Miss:Sanja,Sany
Godina:13
Obozxawam:Ayu Hirano,Avril Lavigne,Anime i Mangu,cokoladu,sladoled,
,n0kte,NY.^^
Naj Drugarice:Mawa,Sunxce,
Anja,SanjA,Joci.....<3

Volim:Ayu.Hirano,Swoj KomP,Moi.Blog,moje frendice,skolu,bazen xD,fejs,moj fon...chat..ma ubiti shta swe wolim...xD....=)
Ne wolim:fenserke,jesen,kisu,kokakolu...xP

Style:SceNe R0ck..^^



x Zahstitni Znak x
Image and video hosting by TinyPic