Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! praznici...jos malo pa gotovi...smrc - tHE beSt pARt AboUt SkoOl Is BOyZ - Blog.hr

tHE beSt pARt AboUt SkoOl Is BOyZ

11.01.2008., petak

praznici...jos malo pa gotovi...smrc

ovakoooo...ovi praznicisu mi prosli super! nisam se dosajivala doma...bila sam kod frendice tjedan dana...posle nove godine sam bila u 4 različita grada (jedno je i 2. drzva) u shoppingu!!! fino dan pije nego sam bila kod fredice i onda sa njom 3 puta!! haha smijeh...najsss...no...ovu subotu moram van...a onda ponedjeljak...nezelim ni mislt o tome....burninmadheadbangmadcrycrycry aaaaaaaaa....skolaaaaa....zasttooooooo????? a bas je super bez nje....smrc smrc...a bit ce super...neke frendove nisam vidjela od zadnjeg dana skole, a neke od nove godine...bit ce dobro...bit ce super...thumbup...neznam sta vise rec...aha, da...ovi mobiteli su s*anje...fora na su i sve na pocetku i onda se nakon godinu dana il manje pocnu blokirat, pa pojavjivat neke crte na ekranu...ako ti padne odmah se razbije...no...moj stari mobitel je trajao godinama, stalno mi je padao i nis mu nije bilo....zujo...ae...idem...i obavezno pogledajte ovaj filmic dole!!! wavewavewave



p.s.-dolje desno u box-u je ona ¨anketa¨ pa glasajte il kakosetoveckaze...thx

- 12:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkichi