Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! ...prijatelji... - tHE beSt pARt AboUt SkoOl Is BOyZ - Blog.hr

tHE beSt pARt AboUt SkoOl Is BOyZ

11.08.2007., subota

...prijatelji...

prijatelji nam puno znace...nemogu zamislit svoj zivot bez njih...sve im mogu rec...oni su potpora i sva ta sranja koja nam puno znace...ali...i best frendovi mogu bit ¨party brejkeri¨ a kad im to kazes oni te nit ne slusaju jer su tvrdoglavi...ili...kad kasne...znam da ljudi znaju zakasnit....pa i ja kasnim koji put al ne po POL sata i to skoro svaki put kad idemo van il negdje!!! i onda mi moramo cekat ko debili...ima jos par stvari, al necu o njima jer nezelim da se ta osoba prepozna...to me uuuzasno zivcira kod jedne osobe...a kad joj prigovoris nes u vezi svih tih stvari onda se samo izvlaci na druge...tj.za ove 2 gore navedene stvari se izvlaci samo na jednu osobu,nije vazno koju...za jednu stvar joj necu ni prigovorit jer vec znam na koji ce se nacin izvlacit..a kad sam joj rekla za jednu 2. stvar samo je rekla kao:ah...pa..zajebavam se...(i utihnula)...pa meni to bas i nije bila zajebancija jer mi je srala u vezi tog neceg...bilo je ko da me iskoristava pa sam joj ja prigovorila za tu stvar i onda je ona rekla ono gore navedeno (rekla je bila nesto u tom stilu)...nije mi ona jedina frendica al svejedno ju bas i nezelim izgubit ko frendicu...
uuuuuuuu, mislim da mi je ovo najduze napisani post!!! smijeh wow...cak 5 dana nisam napisala nikakav post...hvala na komentarima...cool...mrzim ovu kisubang...ocu se ic kupat!!! a da i ne spominjem skola pocinje za 3 tjedna!!! KATASTROFA!!!! uopce ne namjervam mislit o bilo cemu jos ta 3 tjedna a ponajmanje o skoli!
bedzevi.com,button,badges,priponke,Mrzim skolu


eo new dizajn...nis posebno al...neda mi se trazit neke fora...
eo jos nes...




eo i jos nes...ako zelite znati tko je ONAJ PRAVI samo kliknite...
ah...da...idem uzivat...pozz

- 20:22 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkichi