ThaT dAY Is CoMiNg - TOTALNO NAPUŠENA :) hahaiahiahiehiehihaihaihieheihahahhahaehehe - Blog.hr


ThaT dAY Is CoMiNg

danas je bio jedan od najsretnijih dana u mom životu..............................
zejbavali smo se cijeli dan ja i my amore (petraa-da ne bi bilo)...........
sve je bilo spr i po 1. put se slažem s mojim medekomJA SAM CAR I ZABOLI ME KAR
OVA SUBOTA ĆE BIT NAJJEBENIJA SUBOTA NA SVIJETU.......................
IdEmO U BeČ..................
JEEEEYYY
iz pouzdanih izvora saznajem da se MARTA (7.b.)
PALI NA JAGUŠTA............khm,khm,khm...........
.........BORIČKA SE PALI NA SRUKA (stara priča)..................
....................DORA SE PALI NA ANDRIJU(također stara priča)............
............MENI JE NAJSLAĐI TINEK........................4ever
..........................PETRI je slatki (pazite samo slatki) BAĆIČ.........................
.............NEKO NEKAJ SERE LEJLI DA SAM JA SVAŠTA SRALA O NJOJ...................
ps.ja znam ko to sere lejli al ne želim reč zato kaj je taj neko/neka takva izdajica
i bilo bi mu/joj bolje da prizna........................
kizza-petri,bex,tineku,gagi,sarchy,banekici,reneey,leki.........
črnoj,lani,metei,angeli.................
kizzzzzzzzzzzza


27.11.2006. | 15:12 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga








-blog je napravljen zato kaj mi se na onom prošlom sve sprčkalo i neznam kak da popravim pa sad imam novi blog-glasaj i podrži moj sadašnji blog

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com









the best linkovi

black bitch......
otkačena purgerica
mala renee
ELLA DVORNIK
ellina mama
-bex-
.....moj medo.....
..........selka.............
-LaNčE-......
_iva_
-_sarchy_-
-hana & mikelinka-
_angela_
_džinič_-bljaki

myspace layout

črna-if you see her run for your life



Customize your blog

_angela_bad bitch



image hosting file

.LaNČe BananČE.-piše spr postove



blog layouts

_mala LuCIja_-sjedim s njom,ludaa je



Images for your blog

petra-voli ro,ro,ribicu i bosanca



Images for your blog

banekica-moja,samo moja purgerica



Images for your blog

lejla-bucaaaaa



Friendster images

renee-vole nj-a



Friendster images

iva-maji suatki misic



free image hosting

roberta-maja cuica



free image hosting

sarchy(7.a.)-luđaakinja



MySpace

TEAAAAAAAAAAAAA-uffff,da ne pričam o tome



Friendster images

i na kraju ja-onakkkkk


malo o meni

ja sam vam Barbara
-idem u 6.b. razred
-OŠ Šestine
-naj frendovi i frendice su mi:TINEK,
GAGA,JAGUŠT,
ANDRO,JOŠ NEKI DEČKI....

:PETRA,BEX,
RENEEY,AMY,
TEA,IVA,LUCIJA,
SARCHY,
BLACK
BITCH-ČRNA...

-volim-cigarete,pivo,dečke i ples-daaaaaaaaaaa(ŠALA)
-obožavam svog bratića ĐURANECA
koji ima svoje
žute minute kad mora reč ZMAJ
on je 100posto LUD,al ga obožavam
jedna od njegovih mudrih izreka je :nisam ja kriv kaj sam juru pogodil s loptom u glavu,

-ah neda mi se pisat više ništ u boxu pa
..... boooooook




Blog images

Blog images