Muzicko Raspolozenje

utorak, 20.05.2008.

Lepa Brena Završava Album

Image and video hosting by TinyPic

"Gde ljubiš , Tu Koža Puca"
Stihovi su jedne od pjesama sa novog Breninog albuma koji je nakon osmogodišnje pauze u završnoj fazi, ovaj put uz kompozitora Aleksandra Milića Milija i tekstopisca Marinu Tucaković.
Materijal bi trebalo da se pojavi na tržištu već u junu,(lipnju) pa zato Brena ovih dana skoro da ni ne izlazi iz studija produkcijske kuće „Miligram".
„Sve ove godine pokušavala sam da pronađem pesme i tekstove koji odgovaraju mom senzibilitetu i zrelosti. U ovom suludom vremenu, gde su tekstovi previše seksepilni i agresivni,želela sam da pronađem neku malu nit ljubavi i nežnosti za kojom svi mi u stvari čeznemo“ rekla je Brena na pitanje Pressa „Zašto ste pravili ovako dugu pauzu ?” i nastavlja: “Sad smo na pravom putu, jer je Marina u izuzetnom kreativnom i emotivnom stanju, a Mili je napravio dosta pesama u kojima će prepoznati mene kao nekad i ono kako sada želim da pevam.”

Svi očekuju da povratnički album bude nešto neviđeno: “Ne umem da pričam o nečemu što će tek uslediti, jer to nije sarma, pa da znaš šta su sastojci i kako će ispasti. Lakše mi je da napravim pitu sirnicu nego da predvidim kako će album odjeknuti. I za jelo treba biti umetnik, a kamoli za muziku. Mnogo je važno da se sve kockice poklope, da se podudare i kompozitor, i tekstopisac, i pevač, koji na kraju treba da iznese svoju emociju kroz te stihove. Mili i Marina su najbolji na ovim prostorima, pa album ne može da bude loš.”


Na pitanje Pressa, da li je istina da piše autobigrafsku knjigu Brena je rekla:
„Kad je reč o knjizi, počela sam da vraćam film i shvatila da ću kroz svoju priču morati da pomenem i neke ljude koji su korov među cvećem. A pominjati njih ovoga trenutka je isto što i staviti prste direktno u 220 volti. Nemoguće je izbeći ih, a ne želim da im stvaram publicitet, koji nisu zaslužili. Za sada sam tu priču stopirala, jer je rano za moju biografiju.“

A na priču o snimanju četvrtog nastavka filma „Hajde da se volimo" Brena je objasnila:
„Mislim da publici treba ponuditi jedno po jedno. Prvo radimo album, jer je to veoma zahtevan posao, kako za rad, tako i za promociju. Publici i medijima to uvek izgleda lako, međutim, nije tako. Ono što ja želim jeste da uživam u svakom projektu, da radim studiozno i polako. Ne želim da padam u euforiju i ludilo u kom sam živela 80-ih godina kad nisam znala ni kako se zovem, a kamoli koliko vremena imam da se posvetim nečemu. Da nisam upoznala Bobu, ne bih ni stala!“

- 11:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (15)
Travanj 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovo je site o muzickim novostima , pokusat cu biti sto precizniji da vam objavim vijesti.

Linkovi