Smješi nam se bolje sutra - crkava od smijeha!

utorak, 21.03.2006.

pet+sub

evo malopri je do mene svratija drug iz t-coma i sredija mi internet, koji me je zajebava i bio sam spriječen ranije objaviti post. nadam se da se moja draga prijateljica nutshell nije razljutila! :p

zanči:
-->situacija u petak: nakon prospavanog popodneva odlučih otići na koncert let3. svirka je pocela oko 11.30. klub admiral je bija pun. čin je počela svirka započele su i divljačke šutke(kao i obično) tako da su ljudi letali svukud. e na kraju krajeva nabilio me na ogradu od pozornice, di san provea ostatak koncerta. poija san 2. šake u glavu i sjebalo mi kolino, i sumalo nisan dobija 'kurcen u čelo' što je bija moto ovog koncerta. al sve u svemu bilo je super, a nisan gejčina! :D




--> situacija u sub: na nagovor kolega iz trogira nary-e i azraša mealstorma svratih do trogira na pijanku koja se odvijala na više-no-slavnim tribinama. pri samom kraju uletili smo u turbofolk/tehno 'robinzon' klub i počeli 'čagati' (kao što kažu). sumalo nismo poili baja jer smo počeli divljači mavat kosama na one folk pisme :D. napravili smo death metal plesnu obradu cajkaroških pjesmica.... a ljudi moji onakvo nešto nisan vidija: koliko debila na jednom mistu, koliko seljačina i 'spičkanih' ženski u minićima i na štiklama. al da su bar na nešto ličile, (klub brkatih žena kojima ni sva šminka svita nebi pomogla da se ulipšaju), ajme. al bilo je baza, kako san varija....



alo mala, iman mootoor

- 10:25 - Komentari (19) - Isprintaj - #

Counters
Counters SCRIPT LANGUAGE="VBScript">