Objavljeno: petak, 20.04.2007.

petaaaak....cijeli dan....

E da,evo prosao je i petak....sada ce i ponoc uskoro.....Danas sam malo imao puno slobodnog vremena u gradu pa sam sreo mnoge poznanike i prijatelje....Ja i pajdas Čoki malo smo ubijali dosadu....i tak...on je navecer ostao sa .... a ja sam otisao pred gimnaziju....tamo sam sreo Moniku,kojoj sam rekao da cu napisati novi post....pa evo malo dosadnih slovaaaaa...
Sutra je utakmica ,opet ,opet,moramo pobijediti....Igramo protiv Malina.....no o tekmi vise sutra....
E da jedan pozdrav jednom mom prijatelju iz kuta koji je takodjer nas vjerni citatelj.....to je Igor!!! Pa Igore ssamo nastavi citati nas blogić i sve ce biti za cistu peticu.
I sad veliki pozzzz: Moniki,MArku,Josipi,Apencu,Imenjaku,Čuljku,i svima ostalima koje sam zaboravio
i da staje to ,nije valjda da neznate kakva je ono zivotinja????
Malo kommmmmmentirajte.....
pooozzzzzzzzzzzzzzzzzzz svima
Laku noććć

Agić


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.