Objavljeno: srijeda, 11.04.2007.

.....heeeellllllllllloooo

Bok svima....evo i mene ,da nesto napisem,,A sta da pisem....kukati nesmijem...pa onda da vam kazem da neznam o cemu cu pisati...haha...Ovako....Danass sam procitao komentare i vidim da ima nekih novih ljudi koji nas čitaju..pa kao prvo htio bih njih pozdraviti....(nikolaaaa),molim te ubuduce bez onih smrdljivih pozdrava,,,,haha ,sala...Za par dana pocima opet skola...zato uzivajte dok mozete,, u subotu je tekma,prvi protiv drugoga ...joj bit ce napeto,ma samo da ja budem raspolozen.....onda ce sve biti dobro...
Eto,toliko od meene....veliki pozdrav mom kolegi koji nezna odgovoriti na poruku,mislim na Čorka,dakako....no nema veze...zaljubljen je ,nemogu mu zamjeriti,zasto bi trosio lipice na mene kad ih moze iskoristiti da posalje poruku Josipi,kojoj takodjer šaljem pozzz......i Moniki koja je nasa vjerna citateljica.....I velllliki pozzz svima koje nisam spomenuoo,
eto toliko od mene,bez ljutnje....vidimo se ....wavewave

Agić


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.