Objavljeno: nedjelja, 01.04.2007.

....prvaci, prvaci.....

Evo i sam naslov vam govori.....PRVACI SMO SVIJETA U VATERPOLU....hrvatskahrvatskahrvatska.....ma najbolji smo.....yesyesyes.....i tako.....danas nam je počelo prvenstvo.....yesyes.....i imalo smo utakmicu u 10 u jutro....zijevzijevzijev....možete zamislit.....pa smi su spavali.....prijatelj Agić se nije stigo ni umiti....smijehsmijehsmijeh....i naravno pobijedili smo 4:0..... trebalo je biti puuuuuuno više golova al kad vas neće lopta onda neće.....thumbupthumbupthumbup.....al bitno je da smo mi upisali nova 3 boda.....winkyeswink.....jbg nisam zabio gol ali sam bio asistent za zadnji.....a nekad mi je i draže biti asistent........yeswinksmijeh....eto malo sam vam napisao o utakmici jer je moj prijatelj sada zauzet......ima važnijih stvari.....roflroflnaughty.....sada ode pajkit pa onda u 4 ponovno na utakmicu.....eto pozzzzz svaima....wavewavewavewavewave

PUUUNO POZDRAVA JOPYcerekcerek
JOPY VOLIM TEcerekcerekcerek
PUSICAkisskisskiss

BY MARKO


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.