Objavljeno: utorak, 20.03.2007.

...kirvaj.....

smijehEto kao što ste čuli u Slatniku je bio kirvaj......smijehsmijeh.....jednom riječju bilo je zakon....yeswinkthumbup.....mislim makar meni....jer moji prijatelji ( Agić, Nikola, Čanić, Mato ) nisu htjeli nigdje ići.....blablablabla....a šta im mogu.....tako da sam jabio sa starim prijateljima ( Pipom, Sinišom....)....i bilo je zakon....thumbupthumbupthumbup......bilo je tu svega....al neću u detalje jer ima toga puuuuno.....smijehsmijeh....više o tome saznat ćete na mom blogu......i da potrošio sam sve novce na mobitelu jer sam morao zvati jednu osobu....nono...al kad je ona u pitanju nije mi nimalo žao tih novaca....rolleyesrolleyes.....većina zna na koga se to odnosi....eto to bi bilo to od mene.....smijehsmijeh....vrijeme je da i agić objavi post.....pozzzzzzz svima.....wavewavewavemahmahmahwave.....BY MARKO


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.