< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MY LIFE

TKO SAM JA:Ja sam Ivan Muth

DE ZIVIM:zivim u zagrebu u ulici Vincenta Iz kastva 10

FRENDOVI:neda mi se nabrajat

CURA:nemam
SKOLA:Os JoSiP RaCiC

KOJI KLUB:OsViT(rules)!!!

Linkovi

ENA-6,c
KIKA - 6.b

SLIKE











Image hosted at bigoo images












ponedjeljak, 24.12.2007.

Ej ljudi Happy Xmas

EJ ljudi počet ću ponovo pisat postove..Taki mi je dosadno lol..U ova 2mjeseca je bilo puno toga...Postao sam državni prvak(bravo za mene =) ) u 49kg..imo sam 4 borbe i sve sam se super borio..Kad sam došo u ponedjeljak na trening svi smo se nažderali i zajebavali..Al drugog dana sam moro ići u bolnicu dobio sam neku bolest bartonelu i dosta se iskomplicirialo i izgubio sam puno krvi u bolnici(lol vadili su mu 3 puta krv u jednom danu)..Bio sam i na ultrazvuku i kaze da su mi se limfni čvorovi jako proširili i da je došlo do neke sistemske reakcije..poslje nove godine idem na pregled pa ću vidjet dal ču morat na operaciju..A držte mi fige..Evo sad ću vam stavit nekoliko viceva:


Setaju se Huso i Mujo, pa ce ti Huso:
- "Mujo znas li ti sta je glad u Bosni?"
Mujo ne zna, a Huso veli:
- "To ti je kad musliman trci za svinjom i vice: janje moje malo."


Dolazi Mujo kod doktora sav zadihan:
- "Doktore, doktore, sin mi je progutao olovku!"
- "Ma nema problemam, izvolite moju."


Došo Mujo kod doktora i kaze:
- "Doktore, ne znam šta da radim. Kašljem, kišem jedva dišem ."
Nakon pregleda reče doktor:
- "Mujo, je li iko u tvojoj porodici imao TBC?"
- "Nije, ali je amidza Salko imao novi BMW."


Hodaju Mujo i Haso ulicom. Priđe im pljačkaš i zatraži sav novac koji imaju. Obojica brzo izvade novčanike i počnu vaditi lovu. Na to se Mujo okrene prema Hasi i pruži mu novčanicu:
- "Bolan Haso, evo ti onih 100€ koje ti dugujem..."

Uđe dječak u tramvaj i zapjeva
- "Da mi je mama kobila, a tata konj ja bi bio mali konjić. Da mi je mama kobila, a tata magarac ja bi bio mazga."
A već iznervirani vozač ga pita:
- "A šta bi bio da ti je mama kurva, a tata peder?"
- "Pa vjerojatno vozač tramvaja", odgovori mu dječak.


- Kako se Slovenci kupaju u svom moru.

- Dvoje po dvoje.



- Kako Bosanci vjezbaju matematiku?

- Dodju pred kafic i saberu se, onda udju u kafić i oduzmu se.


- Zašto Slovenci igraju dobro košarku?

- Jer se dobro snalaze u malom prostoru...


- Što bi Slovenci dali samo za površinu veličine travnjaka kao na Maksimiru?

- Državu!

|Komentiraj 52| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dizajn by: gadura dizajn