mustafa is coming back!

19.02.2006., nedjelja


aloha pipl!!!!!
ciao ljepotani i vjerni čitači mog bloga!
ajme majko,jučer sam bila na Fathersima(ma neki ka h.c. bend,ja mislim iz osijeka),naravski moram zahvalit ciganoviću šta mi je da čak 1O KUNA....to se cijeni...eto..al vratimo se mi na priču..stojimo ja i bleona ka dva debila kad odjedanput se čuje početak...pogodite koje pisme??!!CHOP SUEY!!!jebate,kako su je dobro skinila,od sada ih cijenim,momci znaju šta valja svirat,al je i istina da malo bacaju na gejeve al ono..oprošteno im je zbog systema....
Od sada u mojem prekrasnom malom životu stupa čvrsa odluka-prestajem grist zanoktice-to mi je the bigest problem pa si kažem Basta!
znamo svi kako ema pije za vikend(makar se napije od po litre pive)buhahaha...e uglavnom,jučer ona pala i ja je idem dizat kad ona onom crvenom,nazovimo to glavom, zabije se meni u .....kako da to slikovito opišem...u...ma nema mašte..ma znate o čemu govorim...pa ako je tad nisam tila ubit ono...al eto...e i šta je najtragičnije prokrvarija joj je nos,a pošto imam stvari ispalo je da...hihih..ništa!
jeste primjetili da ona marina svaki dan nosi onaj svoj digič svugdi,ženska je preopterrečana...uživljena..a sad je počela i piletina...na to imam samo jedan komentar..O SVETI PETRE I PAVLE....
aj si ju,iden večerat!
- 19:21 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>