.....JA......

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

O meni

O MENI
Zovem se Mislav
Imam 14 god osmi razred
VOLIM ZAJEBANCIJU,drkat heh
to je za sad sve o meni
ako cete me bolje upoznat
onda preko msn-a
poison_mislav@hotmail.com
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Image Hosted by ImageShack.us


http://xn--rude-j6a.mlog.hr/Ljubav/?l=58271183538122
odite na obi stranicu i izracunajte si svoju ljubavcerekcerekcerekcerekcerek


zajebancija.....privatno....razne gluposti.....
Image Hosted by ImageShack.us
.....playboy.....wavewavewavewaveburninmadburninmadburninmadbangbangbangsmokinsmokinsmokinpartypartypuknucupuknucupuknucunjaminjamimahludludzujozujonutnutnaughtynaughtymad




Create Your Glitter Text



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-09

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-09

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-09

Linkovi

LUCE:Ma LEGENDA i fora blog pogledaj

Ja,Brico,Juraj zajednicki blog

ADAM:Isto strrava lik molo je opicen ali jebiga strava blog

AKI:Ma lega je jes da ga nisam jos dobro upozno ali cini se lega

blaža-laža nepoznam ju bas pa neznam sta bi reko osim ima dobar blog

MARTA:Lega je fora blog i voli puno komentar ta da joj stalno komentirajte

ANTONIJA:Cura je legenda voli se zajebavat zgodna je posjeti je

LUCE I MARTA:Zajednički blog pogledajte i pazite tamo je marta morate komentirati

TIN:Ma strava prijatelj

Ivona:Sta reci ko i ja život za zajebanciju

KIKA.Ma za oblizat prste pička...hehehehehe

SEKA:evo ovo je moja sphaljena sestra

BRICO:ovo je moj najprijatelj voli drkat zanima se za _ _ _ _ i ne istu ko i ja voli se zajebavati

slike....

Image Hosted by ImageShack.us
..ovo sam ja....thumbupthumbup


Image Hosted by ImageShack.us
...Moja sestra Ines i Mariopartycerekpartycerek


Image Hosted by ImageShack.us
...Moj prijatelj Mladen....partysmokinpartygreedy


Image Hosted by ImageShack.us
......Ljepotice heh-Legende Tamara i Ana č.....thumbupthumbupnutnaughty


Image Hosted by ImageShack.us
.....Slatka mala......


Image Hosted by ImageShack.us
....Moj prijatelj mali Kristian.....


Image Hosted by ImageShack.us
....Moj naj car BMW.....njaminjamilud


Image Hosted by ImageShack.us
.....Hah......naughtynaughtythumbupnjamikisscerekcerekcerek


Image Hosted by ImageShack.us
.....Moj prijatelj iz razreda Lukijan.........smokinsmokinsmokin


Image Hosted by ImageShack.us
...Ja i moj prijatelj Branimir........smokinsmokinsmokin




Image Hosted by ImageShack.us
......Moja bivša........headbangheadbangheadbangheadbang


Image Hosted by ImageShack.us
......Moj mali pas......thumbupthumbupthumbupthumbup


Image Hosted by ImageShack.us
......moj prijatelj brico.......ludludludludludlud

Image Hosted by ImageShack.us
......ja i brico......mahludludwavebang

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with EX-Z4 at 2007-07-10
........ivona i kika-moje prijateljice iz razreda...........ludludludbang


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10
....ja i moja najprijateljica lucija.......partysmokinthumbupthumbupwave


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10
....moj prijatelj adam.......roflroflmahludlud


Image Hosted by ImageShack.us
Shot with K750i at 2007-07-10
....Kata,Robertina,Melita,Ines..........kisskisscerek


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10
.....moja sestra mihaela(spaljena) i anđela......kisskiss


Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 15.04.2007. at 16:55

LJepotica

heh-ovo vam je maca i pol u bikiniu mnogo ih se pali na nju ali nadam se da vi necete!!!!ljepoticamouthwash
Image Hosted by ImageShack.us
....hmm.....



/ Say what you got (1) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.