Linchiči

Tko je za razmjenu linkova
neka se javi u komentarima.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Pravila

Pravila ovog bloga
nisu teška,jedno je da mi
komentirate otprilike svatko
po 6 komentara,jer toliko i vračam,
možete mi komentirat post ako želite,
ugodan provod :)
Ako se nekom ne sviđa ovaj blog

slobodno kliknite mali [xgornjem
desnom uglu,unaprijed hvala

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Emo Girl/Hello Kitty

O meni

Ime: Romanko :)
Prezime: tatino
Datum rođenja: don't remember.
Mjesto stanovanja: neka Kustošija.
Volim: feeeeeejs <3 youtube, mamu i tatu :P
Ne volim: a nebi ti nabrajala sad.



Moji naj frendovi/ce

roberta je glupa <3 <3 :')

ponedjeljak, 01.06.2009.

vratila sam seeee

:eii piplsi..kaj se radi..još malo pa skola gotovaaaaaaa....jeej...evo dora me zamolila da napišem post pa ga pišem..mlinaric joj je iskrivio leđa pa joj ja posvecujem ovaj post.xDxD..SAM DA BRZO OZDRAVI!mlinaricu imat ceš ti posla samnom...salim se ..kak je bilo doro na danu skole...poljevali smo se..a zunicka nam nie dala..sedmaši pobjedili osmaše..a mi izgubuli od sestaša...kmee...poljevali smo se ..bilo e preludo...tamo ma fontani..isee..pozam karlu,doru,luciju 7.b,i grbu!dns moramo radit neki projekt za eng pa sam ja odabrala pink i katy perry....kaj da još pišem??idem aj papaaaaaaaawavewave



| Ostavi trag→→(8) | Trosi boju | Permalink |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.