četvrtak, 28.06.2007.

Blablabla...pišem bez veze...

Evo ljudovi i ja sam se odlućila malo javit...
eh...kao što svi znaju napokon je završila škola...da,da...
ali sada su upisi jedva čekam da se i toga riješim...pa onda na krk...uživat cijelo ljeto...
Tlaćim staru da me pusti na koncert od Korna...koji će biti 3.07. u Zagrebu...
jučer sam malo štrajkala glađu ali ni na to više ne pali...ako imate neki savjet javite...hihi...
Bila sam dva dana na krku...žao mi je što nisam mogla ostat duže al jebiga...
A tu u Rijeci je sve po starom,toplo...i zagušljivo...
Neznam šta da vam još pišem...ovo je bilo kratko da vam se malo javim...
hvala puno na komentarčekima...nadam se da će ih ovaj put biti još više...

VOLIM VAS...=)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.