petak, 04.05.2007.

život...zajebana stvar...

da,da...sjeban je taj život...
sranja se događaju di god se okreneš,ma dok kažeš keks...kako god...
trenutno u mom životu sve je sjebano...jebote neznam više ni kako se zovem...
ali nikad neću požaliti što me moja draga mamica donjela na svijet...
jebote ša sam ja zabrijala...lošeeeeeeeeeee...da,da sve je loše...
ma daj...huh...
zbunjena sam...hm...a kad nisam bila...nisam bila kad sam radila sranja...
tada sam bila...hm...kako da to sročim...nepromišljena...da...točno...
bzzzz...by:ines...lol...
evo kod eli sam...imale smo neki kratki ppg...al po meni nismo baš niš riješile...
jer ja naravno opet nisam mogla izustit...bolje rečeno nisam imala muda reč
ono ša mi je na mojoj majušnoj pameti...shvatite kako god znate...ma jebite se...
a šalim se...hahahhahahhah...ajmo smijeh...
al ne mogu ja to jer mislim da če onda biti sve gore...lol...a jbg...tako je to...
i takooo....sve ide polako...shvatiti to je lakoo...opet mi se ines ubacuje u tipkovnicu...
inas...fof...
eli ispunjava leksikon...koje je to dijete...ma nije...a luda je ona...
ludo,ludo...to je čudo...opet ines...mrš...
misli svatko da je meni lako...da je meni lakooooooooooooo...
e baš i nije...lol...
sutra imam prijamni...u KAKO KAŽE ELLI..U ŠPURU...to bi trebalo značiti
Škola Primjenjene Umjetnosti Rijeka...tako da vas molim da mi držite fige...

puno POZDRAVAAAAAAAAAAA...MAH,MAH...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.