srijeda, 17.01.2007.

daj ljudi...

E pa ovako bila sam napisala novi post ali sam ga i slučajno dodavajući neke slikice pobrisala...e pa evo novi...i da nemam niš novih komentara koji vam je kurac pa daj...

ma luda sam...neznam štA da pišem...
svih vas volim...jako...neznam koji mi je kurac...
jučer sam bila vani...baš je bilo ludooo...
opet ista luda ekipa...elli je još uvjek plavuša...
i nju jako volim...i vanči...da i ninu...ma i ines i patrišu...
i sve mutave krkane...najviše moju jogicu...ma cura je pukla...
daj mi ostavljajte komentare...jebene komentare...
šta vam se ne sviđa moj fucking blog...a da ga pobrišem...
dani je njami...i neznam šta mi je...ma pričam na mob s fredicom...
i pozzdravljam vas svih...i asa reci mi koji ti je novi blog...
ma iskreno mislim da bi trebala kod psihijatra...a vi šta mi vi preporučate????
ma aj bok...i da ostavljajte proklete komentare...kizzzzzzzzzz

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.