četvrtak, 29.06.2006.

ollllllllllaaaaaaaa....

E ljudovi...sada sam kod elliche i pišem ovaj fucking post jer vjerujem da dugo neću pošto sutra idem na krk...jedva čekam...tamo je moja najluđa ekipa...e da i naravno slušamo CHOP SUEY...he,he....da,da...kao što mnogi znaju jeko je vruče i ne mogu disat...jucer smo ja i vanči bile do kmostrene i jedva smo dočekale da se bacimo u vodu....tamo je bila i sara i tako to....došle smo mado...oko osam i neš...pa smo se oko devet opet našle na kauflandu ni onda u sk8park...pa di bi mi nego tamo...tamo smo se zajebavali sa sk8erima i ovom ekipicom koja također dolazi tamo...I mislim da je to to...a niš...ma brzo ću ja napisati novi post kod frendice...OSTAVLJAJTE KOMENTARCHICHE...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.