ponedjeljak, 26.06.2006.

Baaaaaaaaaa...aaaaa...

Od četvrtaka sam bila kod Patriše u Jadranovu...sinoć sam se vratila...bilo je veoma zabavno...kao npr. cijelo jebeno vrijeme smo se đirali s Patrišinim motorom...cura dobro vozi ali imam fucking osjećaj da ću se s njom svaki tren prevrnut u zavoju...ma dobra je ona...
Svaku veče smo bili do jedan vani...u četvtak smo bili u nekom kafiću gledat tekmu...ali nažalost Hrvatska je popušila...e da u jadranovu su bili Zubo,Vanči i Nina...njih poznam iz Rijeke...
Prekjučer kada smo bili navečer vani,neki stari pedofil nam je počeo srat šta se deremo usred noći i ta staračka sranja...mi smo mu ljepo objasnili da ako je mul ispred njegove kuće ne znaći da je njegov...ali nije shvatio...pa je demonstrativno odjurio u dvorište svoje kuće i povikao SADA ĆETE VI VIDJET...mi smo mislili da će nam zvat muriju ili tako neš slićno...ali ne on je nas poćeo proljevat vodom...mi smo se doslovce valjali po podu od smijeha...počeli smo ga sprdat...e onda nam je došao njegov sin i našamarao moga frenda...mi smo svi počeli bježat,bježajući smo čak uletili u tuđe dvorište...par mojih frendova je otišlo po stariju ekipu...kada su oni njemu počeli srat stari se usrao i otišao u kuću...eto tako...bilo je još dgodovština ali neda mi se više pisati...
OSTAVLJAJTE MI KOMENTARE


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.