četvrtak, 15.06.2006.

ajme napokon

Nisam mogla napisat post jer nisam mogla otvorit niti jedan blog i blog stranicu....ful sam se bila naživcirala...tako ni moji frendovi...a nema beda glavno da sada mogu...
Uglavnom jučer je bio zadnji dan škole...napokon...ona pača iz matiše mi e poklonila duju...poslje škole smo malo fštali s ostatkom ekipe na tribinama...onda sam išla mado pa kod eli pa u kaufland kupiti cugu...onda u skpark,pa na bivio,pa kod druge ekipice na kostabelu, tamo samo se ja,ines i eli nacugale...i na kraju smo se vratili na bivio.Oko osam i pol samo sa šurkićem opet išli do sk8parka.-..tamo smo se ful sprdali...kasnije je došla hajdi...oko 15 do 10 smo ja eli i marasi otišli do grada...ja i ona smo ostale na ri rocku a di su oni otišli nemam blage...došla sam mado oko 11tisa...A BAŠ MI JE BILO LIJEPO....


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.