sLiKiCe.........











< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

abouth me..............

ziwim u jednom malom al ljepom gradu klanjcu (za one koji neznaju to je u zagorju blizu krapine)
zowu me:kristina,tina,kika (makar nevolim kad me zovu kika)
doktorovo lice sam ugledala sunchanog petka 24.06.1994 pa wi racunajte kolko je to godina
cerekcerekvolim:cerekcerekglazbu,svoje gitare,pisat pjesme,svoju naj frendicu teu,bratica i jos dva ljudekacerekcerekcerek koje trenutno volim najvise na svjetu veeeeeeeeeeiki pussek svima njima kisskisskisskiss,ples,pjevanje i jednog deckacerekcerekkisskisscerekcerek
burninmadburninmad:MRZIM:burninmadburninmad svoje starce,sestre,skolu,zivot,profu iz povijesti,hrvatskog i njemackogmadmadburninmadburninmad,M.A.T.E.M.A.T.I.K.U.madburninmadburninmad i jos dosta toga
bavim se:plesomcerekcerekcerek,sviranjemcerekcerek i pjevanjemcerekcerek
idem u glazbenu skolu u kojoj je super
pozz mom profu iz gitare koji je suppwavewavewave
slusam swe pomalo rolleyesrolleyes


eto to bi bilo sve od mene.........................nadam se da vam na ovom blogu nece bit dosadno................................ajd uziwajte..........................ae svima veika puuuuusakisskiss i pozzmahwavemahwave






mAjO sLiKiCa.............




















subota, 21.06.2008.

NeW pOsTh.............

Yo ljudekimahwavemahwave...........napokon novi post.....
neznam o čem da pišem.............neam inspiracije.....heh
joooooooooj napokon gotova škola jeeeeeeeeeeejpartyparty
tolko se toga dogodilo,al mi se neda pisat....ljena sam hehe.....
u utorak mi je ročkas jeeeejpartypartyyeseeknjami
i to 14god,joooooooj kak sam stara hehesmijehsmijeh
trebala mi je frendica doć,al nebu burninmadburninmad
neda joj se burninmadheadbangburninmadheadbang
pa mislim................ah jbg........headbangburninmad
u ponedeljak imamo nastup s plesom............nadam se
da bu dobro prošlo,da nam učitelj opet ne veli da je bilo
katastrofa heheyesnamcornamcor
neda mi se vise niš pisat pa idem ja sad..........
ae uživajte na praznicima,brzo bu to prošlo hehe
pozzmahwavemahwave i pussekkisskiss
mahwavemahwavekisskisscerek



| Klikni budalo (10) | xD | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.