sLiKiCe.........











  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

abouth me..............

ziwim u jednom malom al ljepom gradu klanjcu (za one koji neznaju to je u zagorju blizu krapine)
zowu me:kristina,tina,kika (makar nevolim kad me zovu kika)
doktorovo lice sam ugledala sunchanog petka 24.06.1994 pa wi racunajte kolko je to godina
cerekcerekvolim:cerekcerekglazbu,svoje gitare,pisat pjesme,svoju naj frendicu teu,bratica i jos dva ljudekacerekcerekcerek koje trenutno volim najvise na svjetu veeeeeeeeeeiki pussek svima njima kisskisskisskiss,ples,pjevanje i jednog deckacerekcerekkisskisscerekcerek
burninmadburninmad:MRZIM:burninmadburninmad svoje starce,sestre,skolu,zivot,profu iz povijesti,hrvatskog i njemackogmadmadburninmadburninmad,M.A.T.E.M.A.T.I.K.U.madburninmadburninmad i jos dosta toga
bavim se:plesomcerekcerekcerek,sviranjemcerekcerek i pjevanjemcerekcerek
idem u glazbenu skolu u kojoj je super
pozz mom profu iz gitare koji je suppwavewavewave
slusam swe pomalo rolleyesrolleyes


eto to bi bilo sve od mene.........................nadam se da vam na ovom blogu nece bit dosadno................................ajd uziwajte..........................ae svima veika puuuuusakisskiss i pozzmahwavemahwave






mAjO sLiKiCa.............




















subota, 24.05.2008.

My frst post.................

Ewo kolko widite u naslowu owo je moj prvi post na neznam vec kojem bloguyesyesyeseekeek................imala sam ih jako puno al su mu dosadili pa sam sve obrisala tak da cu najvjerojatnije i ovaj obrisatyeseekeeksmijeh.....................o meni mozete saznat u boxewima i drugim postevimaeekyessretanbeljzubo......................eto buduci neam nis pametnog za pisat idem sad i ocu puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno comowa.........................................veiki pussek kisskisskisskisskisskiss tei...............i svima koji me chitaju.........................ajd pozz mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah



| Klikni budalo (1) | xD | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.