Addicted on Music

četvrtak, 28.09.2006.

Nabijem ih na sve na K**** ali nisam peder:D!!!

Sad malo o malim, pederskim gadovima zbanim tokio motel! ups ovaj hotel!!! Lik glavni zove se Bill liči koda ga krava polizala, to mu je stari "look" sad ima neku jebenu dugu kosu mislim ono uvijek sam mislio da je on žensko i da mu je onaj lik sestra a ne buraz... koji jadnici!!! Svi su neke pićkice a misle da su neki darkeri
e pa ja kažem jesu ne! Recimo Bill šta namaže malo crnog oko očiju i odma ono neki rocker, darker metalac! Ja mislim da je on u fazi biseksualca ili je već prešo u homiće. Jer onakav dečko mislim pićka ne može bit hetero pa mislim samo ga pogledajte i sve je jasno. Mislim oni ostali likovi osim Billa moggu nekako proć ali on me nervira tak je odvratan i glup da to nije normalno..........................uglavnom kad sam prvi put vidio tokioo hotel pomislio sam da pjeva neka ružna ženska bez sisa!!! A i onaj njegov buraz ili ti sekica se oblači ko reper a ne rocker dok svira gitaru na koncertu nemože je svirati kak bog zapovijeda jer mu hlače stalno padaju pa da mu se slučajno pićka ne vidi stalno ih popravlja mislim ono bijeda!!! opet se vraćamo na billa kad sam čuo da je on neki peder bacio sam se na pod i crko od smijeha zato izvodimo samo jedan zaključak: PLEASE KILL BILL!!!PLEASE bangbangbangbangbangpuknucupuknucupuknucupuknucupuknucuburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
Image Hosted by ImageShack.us
- 20:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.