Addicted on Music

srijeda, 27.09.2006.

"Zapad i Istok"

Kao po boji kože tako i po muzici razlikuju se zapad i istok. U muzici istočnjaci slušaju neke lagane još su u popu ko mali pederčići dok mi zapadnjaci smo "otkvačeni ili ti slobodni u muzici"... uglavnom tamo je sve u nekakvom redu dok je kod nas sve "slobodno" ludo otkvačeno, radi se šta očeš! No mi tu slušamo rock, pop i ostale vrste a oni, oni slušaju neke cin cin pam pam tim tim dindin japan fin i tak neka lagana sranja a glazba (ne riječi) su neke tamburice njihove a pjevači neke ženske s iritantnim glasom!!! Meni su istočnjaci posebice japanci i kinezi glupi. Nekako su svi ulizani, prepristojni i obični. Dok tu kod nas ima svačeg. oni samo putuju, kese se i slikaju i tako cijeli jebeni život a skoro zaboravih da žderu ribu i rižu i odvratne bube i neke žabe. bljak. Na ovaj post me potakla kineska trgovina i zamisao da bude kineska četvrt u petrinji što mi se ne sviđa ja bi ih kao prvi počeo tući i maltretirati šire se ko komarci ljeti a tak su i dosadni. Ko još želi slušat onaj njihov jadan jezik glupu, glupu, glupu, i glupu muziku pa za plakat i povraćat koliko mi se gadi ta zamisao. Neznam za vas ali meni se oni ne sviđaju!!!!!!!!!!!! Zapad je bolji 100000000000000000000000000000000 puta evo i dokaz:

ISTOK:

Image Hosted by ImageShack.us

zapad:

Image Hosted by ImageShack.us

PA VI SAD SAMI PROSUDITE ŠTA JE BOLJE, MISLIM DA JE VE JASNO!!!naughtynaughtynaughtyroflroflroflroflroflthumbupthumbupsmijehsmijehsmijehsmijehhrvatskahrvatskahrvatska

- 22:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.